Royal Grace
Meie teenuste kasutusreeglid ja -põhimõtted
1. ÜLDTINGIMUSED
1.1 Üldtingimused reguleerivad Kliendi ja Rigrado OÜ (registrikood 12471124) vastastikuseid õigusi ja kohustusi ilu- ja esteetiliste meditsiiniliste teenuste osutamisel Royal Grace Ilukliinikus.
2. MÕISTED
2.1 Üldtingimused – Royal Grace Ilukliinikus ilu- või tervishoiuteenuste osutamisel kehtivad üldised tingimused.
2.2 Teenuse osutaja – Royal Grace Ilukliinik, Rigrado OÜ, registrikood 12471124.
2.3 Klient – eraisik või juriidiline isik, kellele Royal Grace Ilukliinik ilu- või tervishoiuteenust osutab või tooteid müüb.
2.4 Iluteenus – Royal Grace Ilukliiniku töötaja poolt osutatav teenus, mille eesmärgiks on hoida kliendi head tervist või tõsta tema elukvaliteeti, kuid mis ei ole kehtivate õigusaktide kohaselt tervishoiuteenus. Iluteenused on muuhulgas kliendi kehasse oluliselt mittesekkuvad näohooldused.
2.5 Tervishoiuteenus – Royal Grace Ilukliinikus pädeva tervishoiutöötaja poolt osutatav esteetiline meditsiiniline teenus. Tervishoiuteenust osutatakse kliendi elukvaliteedi tõstmiseks kliendi kehasse oluliselt sekkuval viisil. Tervishoiuteenused on muuhulgas ilusüstide tegemine ja esteetilised mittekirurgilised protseduurid.
2.6 Toode – Royal Grace ilukliinikus ja e-poes https://kosmeetika24.eu/et/ müüdav toode.
2.7 Teenus – Royal Grace Ilukliinikus osutatav ilu- või tervishoiuteenus ning teenuse osutamise raames kliendile müüdav toode ühiselt nimetatuna. Royal Grace Ilukliiniku pakutavad teenused on loetletud Royal Grace Ilukliiniku veebilehel https://royalgrace.ee. Teenuste ja toodete valik võib ajas muutuda. Royal Grace Ilukliinik ei ole kohustatud osutama kõiki veebilehel loetletud teenuseid ning võib pakkuda ka teenuseid, mida ei ole veebilehel nimetatud.
3. VASTUVÕTULE REGISTREERIMINE JA LEPINGU SÕLMIMINE
3.1 Kliendil on võimalik avaldada soovi teenuse osutaja vastuvõtule registreerimiseks järgmistel viisidel:
3.1.1 telefoni teel Royal Grace Ilukliiniku veebilehel https://royalgrace.ee esitatud telefoninumbril ja lahtiolekuaegadel;
3.1.2 e-posti aadressil info@royalgrace.ee;
3.1.3 Royal Grace Ilukliiniku vastuvõtulauas.
3.2 E-posti teel esitatud registreerimistaotluse kinnitab Royal Grace Ilukliinik e-posti teel hiljemalt kahe tööpäeva jooksul. Kui klient ei ole saanud selle aja jooksul Royal Grace Ilukliinikult registreerimise kinnitust, palume tal võtta Royal Grace Ilukliinikuga uuesti ühendust telefoni või e-posti teel.
3.3 Telefoni teel ja Royal Grace Ilukliiniku vastuvõtulauas esitatud registreerimistaotlused kinnitatakse üldjuhul suuliselt kohe ning meeldetuletus saadetakse telefonikõnega või SMS-iga üks päev enne vastuvõttu.
3.4 Royal Grace Ilukliinik registreerib esimese vaba vastuvõtuaja või hilisema vaba aja vastavalt kliendi soovile ja teenuse terviklahenduses olevale hooldusplaanile.
3.5 Kliendi registreerimisest Royal Grace Ilukliiniku vastuvõtule loetakse leping teenuse osutamiseks kliendi ja Royal Grace Ilukliiniku vahel sõlmituks. Teenuse osutamise lepingu lahutamatuks osaks on Royal Grace Ilukliiniku veebilehel avalikustatud üldtingimused ja privaatsuspoliitika ning kliendiga suuliselt või kirjalikult eraldi kokku lepitud tingimused.
3.6 Teenuse osutamise leping lõpeb poolte kokkuleppel ja kehtivates õigusaktides sätestatud alustel.
3.7 Klient võib teenuse osutamise lepingu üles öelda üldtingimustes kokku lepitud tingimustel ja kooskõlas võlaõigusseadusega. Lepingu ülesütlemine ei mõjuta selleks hetkeks tekkinud õigusi ja kohustusi. Klient on kohustatud täitma lepingu ülesütlemise hetkeks tekkinud kohustusi, sh tasuma ostetud toodete ja osutatud teenuste eest ning ülejäänud ettemaksu ulatuses pakub kliinik kliendi valikul teisi protseduure, tooteid või kasutamata summa väärtuses kinkekaarti.
3.7.1 Kliendil on õigus taganeda järelmaksuga sõlmitud müügi- või teenuse osutamise lepingust 14 päeva jooksul alates ostetud kauba kätte saamisest või teenuse osutamise lepingu sõlmimisest. Antud säte annab kliendile võimaluse taganeda lepingust ka juhul, kui see ei ole sõlmitud sidevahendi abil (taganemisõigus VÕS § 56 lg 1 alusel) või väljaspool kaupleja äriruume (taganemisõigus VÕS § 49 lg 1 alusel). Pärast 14 päeva möödumist kaasnevad järelmaksuga sõlmitud lepingu erakorralise lõpetamisega täiendavad kulud sõltuvalt krediidisummast, osamaksete perioodi pikkusest ja kasutatud teenuste ning toodete maksumusest.
3.7.2 Klient ei saa taganeda müügi- või teenuse osutamise lepingust, mis on sõlmitud kliinikus kohapeal ja mille puhul ei toimu tasumine järelmaksuga.
3.7.3 E-poest ostetud toodete puhul, mis tagastatakse avatud originaalpakendis või ilma originaalpakendita võib Rigrado OÜ nõuda väärtuse vähenemise hüvitamist. Kasutatud tooteid tagastada ei saa.
4. VASTUVÕTUAJA TÜHISTAMINE KLIENDI POOLT
4.1 Juhul kui klient ei saa registreeritud ajal vastuvõtule tulla, peab ta teatama sellest Royal Grace ilukliinikule esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 24 tundi enne vastuvõtu algust, ühel järgmistest viisidest:
4.1.1 telefoni teel Royal Grace Ilukliiniku veebilehel https://royalgrace.ee esitatud telefoninumbril ja lahtiolekuaegadel;
4.1.2 e-posti aadressil info@royalgrace.ee;
4.1.3 Royal Grace Ilukliiniku vastuvõtulauas.
4.2 Kui klient annab vastuvõtuajast loobumisest Royal Grace Ilukliinikule kooskõlas p 4.1-ga teada, tühistab Royal Grace Ilukliinik kliendi vastuvõtuaja ning registreerib kliendi valikul uue vastuvõtuaja.
4.3 Kui klient ei teata hiljemalt 24 tundi ette, et ei saa vastuvõtule tulla, on Royal Grace Ilukliinikul õigus nõuda temalt Royal Grace Ilukliiniku hinnakirjas ettenähtud tasu.
5. VASTUVÕTULE ILMUMINE
5.1 Klient on kohustatud esitama Royal Grace Ilukliinikusse vastuvõtule tulles fotoga isikut tõendava dokumendi.
5.2 Juhul kui klient hilineb vastuvõtule rohkem kui 15 minutit, on Royal Grace Ilukliinikul õigus teenuse osutamisest keelduda, tühistada vastuvõtuaeg ja registreerida kliendi valikul uus vastuvõtuaeg.
6. TEENUSE OSUTAMINE NING KLIENDI JA ROYAL GRACE ILUKLIINIKU KOOSTÖÖ
6.1 Klient ja Royal Grace Ilukliiniku töötajad käituvad üksteisega viisakalt ja lugupidavalt.
6.2 Teenuse osutamise lepinguga kohustub Royal Grace Ilukliinik osutama kliendile teenust ja klient kohustub maksma selle eest tasu vastavalt hinnakirjale ja üldtingimustele ning avaldama teenuse osutamise seisukohalt vajalikku teavet.
6.3 Klient ja Royal Grace Ilukliinik teevad parima võimaliku tulemuse saavutamiseks koostööd. Royal Grace Ilukliinik kohustub jagama kliendile olulisi soovitusi harjumuste ja elustiili muutmiseks, eesmärgiga hoida kliendi head tervist ja tõsta tema elukvaliteeti.
6.4 Royal Grace Ilukliinik osutab teenust eesti keeles. Arvestades kliendi ja teenust vahetult osutava Royal Grace Ilukliiniku töötaja keeleoskust on aga võimalik kokku leppida ka mõne muu keele, näiteks vene keele, kasutamises.
6.5 Royal Grace Ilukliinik järgib teenuse osutamisel Royal Grace Ilukliiniku veebilehel https://royalgrace.ee avaldatud privaatsuspoliitikat, kus on selgitatud ka kliendi andmekaitsealaseid õigusi.
7. TERVISHOIUTEENUSE OSUTAMISE ERISUSED
7.1 Kui osutatavaks teenuseks on tervishoiuteenus, kohustub Royal Grace Ilukliinik lisaks üldtingimuste p-des 6.2 ja 6.3 märgitule:
7.1.1 teavitama klienti tema läbivaatamise tulemustest ja tervislikust seisundist, vajaliku tervishoiuteenuse kättesaadavusest, olemusest ja otstarbest, selle osutamisega kaasnevatest ohtudest ja võimalikest tagajärgedest, teistest teemakohastest tervishoiuteenustest, välja arvatud juhul, kui klient ei soovi sellist teavet saada või kui selle andmisega kahjustataks kliendi või teiste isikute õigustatud huve;
7.1.2 saama enne tervishoiuteenuse osutamist teavitatud kliendi kirjaliku allkirjastatud nõusoleku tervishoiuteenuse osutamiseks;
7.1.3 hoidma saladuses tervishoiuteenuse osutamisel teatavaks saanud andmeid kliendi isiku, tervisliku seisundi ja eraeluliste detailide kohta;
7.1.4 dokumenteerima tervishoiuteenuse osutamise nõuetekohaselt ning säilitama vastavaid dokumente.
7.2 Tervishoiuteenus peab vastama kehtivatest õigusaktidest tulenevatele nõuetele. Vajaduse korral peab tervishoiutöötaja kaasama teise spetsialisti.
7.3 Royal Grace Ilukliinik ja tervishoiuteenust vahetult osutav tervishoiutöötaja vastutavad oma kohustuste süülise rikkumise eest tervishoiuteenuse osutamisel, eelkõige diagnoosi- ja ravivigade ning kliendi teavitamise ja tema nõusoleku saamise kohustuse rikkumise eest.
7.4 Tervishoiuteenuse osutamisel vastutab Royal Grace Ilukliinik ka teda abistavate isikute tegevuse ning tervishoiuteenuse osutamiseks kasutatavate seadmete vigade eest.
7.5 Seaduse kohaselt peab Royal Grace Ilukliiniku ja tervishoiuteenust vahetult osutava tervishoiutöötaja vastutuse aluseks olevat asjaolu tõendama klient, välja arvatud juhul, kui kliendile tervishoiuteenuse osutamine on jäetud nõuetekohaselt dokumenteerimata.
7.6 Kliendi kahju hüvitamise nõude aegumistähtaeg on kolm aastat alates ajast, mil ta sai teada Royal Grace Ilukliiniku või tervishoiutöötaja poolt tervishoiuteenuse osutamisel kohustuse rikkumisest ja kahju tekkimisest.
7.7 Kliendil ja kliendi nõusolekul tema lähedasel isikul on õigus saada teavet kliendi tervise ja tervishoiuteenuse osutamisega seonduvate asjaolude kohta selleks eelnevalt kokkulepitud ajal ja viisil. Kliendil on õigus tema terviseandmeid sisaldavate dokumentidega tutvuda ja saada neist koopiaid, kui seadusest ei tulene teisiti. Esmaste koopiate väljastamine on kliendile tasuta. Kliendi täpsemad andmekaitsealased õigused ja nende teostamise kord on avaldatud Royal Grace Ilukliiniku veebilehel https://royalgrace.ee avaldatud privaatsuspoliitikas.
8. KLIENDI NÕUSOLEK TERVISHOIUTEENUSE OSUTAMISEKS
8.1 Kui osutatavaks teenuseks on tervishoiuteenus, osutab Royal Grace Ilukliinik seda kliendile üksnes kliendi teavitatud nõusolekul. Eelduslikult on klient vastuvõtule registreerimisega teadlikult avaldanud nõusolekut tervishoiuteenuse saamiseks.
8.2 Royal Grace Ilukliinik ei vastuta tervishoiuteenuse osutamisega kaasnevate negatiivsete tagajärgede eest, kui tervishoiuteenus vastab kehtivatest õigusaktidest tulenevatele nõuetele ning Royal Grace Ilukliiniku töötaja on klienti võimalikest riskidest ja tagajärgedest teavitanud ning klient on andnud nõusoleku tervishoiuteenuse osutamiseks.
8.3 Royal Grace Ilukliinikul on õigus küsida kliendilt enne tervishoiuteenuse osutamist, sealhulgas enne iga protseduuri, nõusolekut tervishoiuteenuse osutamiseks kirjalikus allkirjastatud vormis.
8.4 Kui Royal Grace Ilukliiniku töötaja hinnangul ei ole klient saanud aru tervishoiuteenuse sisust või sellega kaasnevatest riskidest, on Royal Grace Ilukliinikul õigus tervishoiuteenuse osutamisest keelduda. Royal Grace Ilukliinikul on õigus keelduda tervishoiuteenuse osutamisest ka siis, kui klient ei anna nõusolekut tervishoiuteenuse osutamiseks Royal Grace Ilukliiniku töötaja poolt palutud vormis.
9. TEENUSE HIND JA TASUMINE
9.1 Klient tasub vastuvõtule registreerumisel teenuse eest 100% ette hinnakirja alusel, mis on avaldatud Royal Grace Ilukliiniku veebilehel https://royalgrace.ee ja kättesaadav Royal Grace Ilukliiniku vastuvõtulauas ning täpsema suulise või kirjaliku kokkuleppe alusel kliendi ja Royal Grace Ilukliiniku vahel. Teenuse lõpphind sõltub kliendi individuaalsusest ja protseduuri tehnilisest lahendusest. Kliinik teavitab klienti enne iga täiendava teenuse osutamist selle lõpphinnast.
9.2 Royal Grace Ilukliinikul on õigus teenuste hinnakirja muuta.
9.3 Kui teenuse osutamisel ilmneb vajadus või kliendi soov osutada kliendile teenuseid või teha protseduure, millele klient ei ole registreerinud ja mille hind ei ole kliendile teada, teavitab Royal Grace Ilukliinik klienti vastava teenuse või protseduuri hinnast ja selgitab välja kliendi soovi seda teenust või protseduuri saada. Klient tasub sel juhul teenuse eest pärast selle saamist koheselt 100% Royal Grace Ilukliiniku vastuvõtulauas sularahas või kaardimaksega.
9.4 Komplekslahenduste eest on võimalik tasuda ka järelmaksuga, mille klient saab vormistada Royal Grace Ilukliiniku esinduses kliiniku partnerite vahendusel. Üksikute protseduuride ja toodete eest järelmaksuga tasuda ei saa.
10. VASTUVÕTU EDASILÜKKAMINE ROYAL GRACE ILUKLIINIKU POOLT
10.1 Royal Grace Ilukliinikul on õigus lükata vastuvõtt edasi, kui:
10.1.1 see on Royal Grace Ilukliiniku hinnangul kliendi seisundit arvestades mõistlik;
10.1.2 ettenägematu töökorraldusliku probleemi (näiteks spetsialisti haigestumise või meditsiiniseadme rikke) tõttu ei ole teenuse osutamine registreeritud vastuvõtuajal võimalik.
10.2 Royal Grace Ilukliinik teavitab klienti vastuvõtu edasilükkamisest esimesel võimalusel ja pakub välja esimese vaba vastuvõtuaja, kontakteerudes kliendi poolt Royal Grace Ilukliinikule antud kontaktandmetel (telefon või e-post).
10.3 Kliendil ei ole p 10.1-s nimetatud juhtudel õigust nõuda Royal Grace Ilukliinikult võimalike vastuvõtu edasilükkamisega kaasnevate kulutuste hüvitamist.
11. TEENUSE OSUTAMISEST KEELDUMINE
11.1 Royal Grace Ilukliinikul on õigus teenuse osutamise lepingu sõlmimisest keelduda või juba sõlmitud teenuse osutamise lepingu raames konkreetse teenuse osutamisest keelduda, kui:
11.1.1 Klient hilineb vastuvõtule vastavalt p-le 5.2;
11.1.2 Klient rikub oma kohustusi, mis tulenevad Royal Grace Ilukliinikuga suuliselt või kirjalikult kokkulepitud teenuse osutamise tingimustest, üldtingimustest või kehtivatest õigusaktidest;
11.1.3 Klient ei avalda Royal Grace Ilukliinikule teenuse osutamiseks vajalikku teavet;
11.1.4 Royal Grace Ilukliiniku töötajal ei ole võimalik kliendiga temale arusaadavas keeles suhelda ning kliendil ei ole võimalik kaasata tõlki, mistõttu võib teenus osutuda kliendile ebasobivaks või tervisele ohtlikuks;
11.1.5 Kliendil esinevad vastuvõtule tulles Royal Grace Ilukliiniku töötaja hinnangul joobele viitavad tunnused;
11.1.6 Kliendil esinevad viirus- või muule nakkushaigusele viitavad tunnused või klient teab, et on puutunud viimase 14 päeva jooksul kokku viirus- või muu nakkushaiguse kandjaga või kujutab Royal Grace Ilukliiniku hinnangul kliendi vastuvõtule lubamine muul põhjusel ohtu kliendi või teiste isikute tervisele;
11.1.7 Klient seab oma käitumisega Royal Grace Ilukliiniku töötajaja ohtu;
11.1.8 Klient rikub Royal Grace Ilukliiniku ruumides korda;
11.1.9 Klient rikub teiste klientide, Royal Grace Ilukliiniku töötajate või teiste Royal Grace Ilukliiniku ruumides viibivate isikute privaatsust, muuhulgas pildistamise, helisalvestamise või filmimisega;
11.1.10 Royal Grace Ilukliiniku töötaja hinnangul võib klient ohustada Royal Grace Ilukliiniku töötajaid, teisi isikuid või vara;
11.1.11 Klient on Royal Grace Ilukliinikule võlgu varem osutatud teenuste eest;
11.1.12 Klient soovib saada tervishoiuteenust, mille osutamine kliendile ei ole arstiteaduslikult põhjendatud;
11.1.13 Klient soovib saada teenust, mille osutamine tooks kliendi tervisele kaasa suurema riski kui teenuse osutamata jätmine;
11.1.14 Royal Grace Ilukliinikul ei ole tegevusloa kohaselt õigust kliendi soovitud teenust osutada või puudub ajutiselt erialane kompetents konkreetse teenuse osutamiseks;
11.1.15 Klient on vähemalt kaks korda loobunud või jätnud ilma ette teatamata ilmumata registreeritud ajal vastuvõtule;
11.1.16 Klient taotleb talle teenuse osutamist tingimustel, mis on vastuolus üldtingimustega või kehtivate õigusaktidega.
12. TAGASISIDE JA KAEBUSED
12.1 Kui kliendi ja Royal Grace Ilukliiniku vahel tekib seoses teenuse osutamisega erimeelsus, siis lahendatakse see läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet saavutada ei õnnestu, lahendatakse vaidlus Harju Maakohtus. Iluteenuste osutamisega seotud vaidlusi aitab lahendada ka Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon.
12.2 Klient saab esitada Royal Grace Ilukliinikule teenuse osutamisega seotud tagasisidet, kaebusi ja ettepanekuid
12.2.1 telefoni teel Royal Grace Ilukliiniku kodulehel https://royalgrace.ee esitatud telefoninumbril ja lahtiolekuaegadel;
12.2.2 e-posti aadressil info@royalgrace.ee;
12.2.3 posti teel aadressil Hobujaama 4, 10151 Tallinn;
12.2.4 Royal Grace Ilukliiniku vastuvõtulauas aadressil Hobujaama 4, 10151 Tallinn.
12.3 Kliendi poolt Royal Grace Ilukliinikule esitatud kaebused registreeritakse viivituseta.
12.4 Royal Grace Ilukliinik vastab kirjalikullt esitatud kaebusele 15 päeva jooksul alates kaebuse registreerimisest. Vastus saadetakse kliendi poolt esitatud e-posti või postiaadressile, vastavalt sellele, kuidas kaebus esitati. Royal Grace Ilukliinik ei vasta anonüümsetele kaebustele või sellistele kaebustele, milles on märgitud, et Royal Grace Ilukliiniku vastust ei ole vaja.
12.5 Kliendil on õigus pöörduda Royal Grace Ilukliiniku tegevuse kohta hinnangu saamiseks ka vastavate järelevalveasutuste poole, sealhulgas Terviseameti (Paldiski mnt 81, 10617 Tallinn, veebileht https://terviseamet.ee/et, e-posti aadress info@terviseamet.ee), Sotsiaalministeeriumi ja tervishoiuteenuse kvaliteedi ekspertkomisjoni (Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn, e-posti aadress: info@sm.ee) poole.